Офіційні правила

Офіційні правила

проведення Акції торгівельного маркетингу в мережі брендованих магазинів ТМ «Наша Ряба»

 

1. Організатор/Виконавець Акції, територія та строки проведення Акції торгівельного маркетингу від ТМ «Наша Ряба».

 

1.1. Організатором та виконавцем Акції торгівельного маркетингу від ТМ «Наша Ряба» (надалі — «Акція») є Публічне акціонерне товариство «Миронівський Хлібопродукт» (код ЄДРПОУ 25412361, місцезнаходження: 08800, Київська обл., Миронівський район, місто Миронівка, вулиця Елеваторна, будинок 1) (надалі — «Організатор»).

 

1.2. Термін проведення Акції: з 17 жовтня 2018 року по 09 грудня 2018 року включно, надалі — «термін проведення Акції». Акція триває у вказані дати або до закінчення передбаченої правилами акції кількості подарунків.

 

1.3. Територія проведення Акції (Адресна Програма).

Акція проводиться на території України (за винятком АР Крим та території проведення антитерористичної операції) лише в брендованих магазинах ТМ «Наша Ряба» (надалі — «Місце проведення Акції»), перелік яких вказаний в Додатку №1 «Адресна програма» до цих Правил, що є невід’ємною їх частиною.

 

2. Участь в Акції.

2.1.Учасником Акції можуть бути будь-які громадяни України, які проживають на території України та досягли повноліття (18 років), та які ретельно виконали всі дії, необхідні для участі в Акції, зазначені в цих Правилах (надалі — «Учасник» або «Учасники»). Фактом участі в Акції кожен Учасник підтверджує свою повну згоду з усіма умовами даних Офіційних правил.

 

2.2. Учасниками Акції не визнаються і не мають права брати участь в Акції:

1) працівники та представники Виконавця/Організатора Акції та будь-яких інших компаній, які безпосередньо беруть участь в підготовці та проведенні Акції;

2) чоловік або дружина осіб, перелічених в підпункті 1) п.2.2. цих Правил, а також найближчі родичі (діти, брати/сестри, батьки);

3) особи, яким на момент проведення Акції ще не виповнилось 18 років.

 

3. Умови участі в Акції.

3.1. Учасником Акції є особа, яка відповідає вимогам, що зазначені в п. 2. цих Правил, та належним чином виконала усі умови цих Правил.

3.2. Для участі в Акції Учаснику необхідно протягом строку проведення Акції:

3.2.1. Придбати у брендованій торговій точці (надалі — «БТТ») згідно п.1.3. в період проведення Акції продукції, вказану в п.5 цих Правил згідно наступного порядку:

«Купуєш будь-яку продукцію ТМ «Наша Ряба» та ТМ «Наша Ряба Апетитна» одним чеком на суму від 145* грн в брендованому магазині в період проведення акції та отримуєш у продавця гарантований Подарунок — один пакет з набором частини дошки-пазлу та фігуркою-персонажем або один пакет з набором конструкцій на вибір покупця.

* середнє значення, суми цільових чеків варіюються в залежності від регіону (детально цільові чеки по кожній БТТ відображені в Додатку 1 «Адресна програма»).

3.2.2. Разом з Акційною продукцією, згідно механіки Акції, покупець отримує Подарунок вказаний в п.6 цих Правил.

3.2.3. Під «Подарунком» потрібно розуміти придбання одного пакета з набором частини дошки-пазлу та фігуркою-персонажем або одного пакета з набором конструкцій на вибір покупця за 0,01 грн з ПДВ.

 

При здійсненні одноразової покупки на 290 грн покупець на вибір може отримати:

2 пакети з набором частини дошки-пазлу та фігуркою-персонажем

або

2 пакети з набором конструкцій

або

1 пакет з набором частини дошки-пазлу та фігуркою-персонажем + 1 пакет з набором конструкцій.

 

3.3. В одні руки за один раз покупцеві видається не більше 5 подарункових одиниць.

3.4. У разі відсутності в БТТ одного з видів Подарунку — Учасник Акції може обирати Подарунок лише з наявних видів і лише у межах здійсненого акційного чеку.

3.5. Кожен Учасник Акції може брати участь в Акції необмежену кількість разів, при умові виконання всіх умов участі у Акції.

 

4. Порядок і спосіб інформування про умови Акції.


4.1. Офіційні правила акції, інформування щодо Правил та умов Акції, а також про порядок отримання Подарунків здійснюється на сайті www.ryaba.ua.

 4.2. Правила та умови може бути змінено та/або доповнено Організатором/Виконавцем Акції протягом усього терміну проведення Акції. Зміна та/або доповнення Правил та умов Акції можливі у випадку їх затвердження Організатором/Виконавцем Акції та оприлюднені на веб-сайті www.ryaba.ua. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування на веб-сайті www.ryaba.ua, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до Правил.

5. Асортимент продукції ТМ «Наша Ряба» та ТМ «Наша Ряба Апетитна», що бере участь в Акції (надалі — «Акційна продукція»).

 

5.1. Охолоджена продукція ТМ «Наша Ряба» та ТМ «Наша Ряба Апетитна»:

 

Тушка кур.

Стегно з частиною спинки кур.

Каркас передньої частини кур.

Перед.част.туш.без крила кур

Нижня частина спинки кур.

Печінка кур.

Четвертина задня кур.

Крило кур.

Серце кур.

Філе кур.

Крило різане кур.

Шлунок кур.

Ніжка кур.

Плечова частина крила кур.

Шия кур.

Стегно кур.

Ліктьова частина крила кур.

Напівтушка кур.

Гомілка кур.

Кисть крила кур.

М’ясо стегна кур.

Власна різка Партнера, зроблена з тушки ТМ «Наша Ряба» (в т.ч. ФАРШ).

Вся фасована охолоджена продукція ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна».

 

5.2. Бакалія ТМ «Наша Ряба» та ТМ «Наша Ряба Апетитна»:

Майонез 67% "Домашній", 350г

Приправа "Суміш перців", 30г

Маринад "Сальса", 75г

Майонезний соус 30% "Салатний", 350г

Приправа "Хмелі-Сунелі", 30г

Маринад "Прованс", 75г

Кетчуп "Лагідний", 300г

Приправа "До курки", 30г

Маринад "Тандурі", 75г

Кетчуп "Шашличний", 300г

Приправа "До курячих стегенець",30г

 

Соус "Сацебелі", 215г

Приправа "До шашлику"", 30г

 

6. Фонд Подарунків Акції.

6.1. Фонд Подарунків Акції включає:

6.1.1. Пакет з набором частини дошки-пазлу та фігуркою-персонажем — 256 000 пакетів.

В одному пакеті — 1 частина дошки-пазлу і 1 фігурка-персонажу заданої тематичної зони запаковані разом з 2-ма стійками для фігурки персонажу.

6.1.2. Пакет з набором конструкцій — 256 000 пакетів.

В одному пакеті — всі елементи для збору однієї конструкції.

 

6.2. Акційна пропозиція діє тільки при умові наявності Акційної продукції та Подарунку. Фонд Подарунків в Акції є обмеженим та становить зазначену в п.6 кількість Подарунків. Відповідальність Організатора/Виконавця Акції не виходить за межі вартості та кількості Подарунків, передбачених п. п. 6 цих Правил.

 

6.3. Організатор/Виконавець Акції залишає за собою право збільшити загальний Фонд Подарунків Акції, або включити в Акцію додаткові Подарунки, не передбачені цими Правилами. Якщо такі зміни будуть мати місце, Організатор повідомляє про них в порядку, передбаченому в п.4.1. цих Правил.

 

6.4. Зовнішній вигляд Подарунків (розмір, колір) може відрізнятися від зовнішнього вигляду Подарунків, зображених у інформаційних та рекламних матеріалах, які будуть поширюватись Організатором/Виконавцем Акції протягом терміну її проведення.

 

6.5 Організатор/Виконавець Акції не несуть ніякої відповідальності по відношенню до подальшого використання Подарунків Акції Учасниками Акції після їх одержання, за неможливість Учасниками Акції скористатись наданими Подарунками Акції з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання таких Подарунків Акції.

 

6.6. Оподаткування вартості Подарунків Акції проводиться відповідно до чинного законодавства України за встановленою для такого виду доходу ставкою.

 

6.7. Подарунки можуть бути отримані Учасниками Акції торгівельного маркетингу тільки за умови виконання всіх вимог цих Правил.

 

7. Обмеження.

7.1. Заміна Подарунків Акції грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Подарунки обміну та поверненню не підлягають.

 

7.2. Відповідальність за якість Акційної продукції, що реалізується в період Акції торгівельного маркетингу, несе їх виробник.

 

7.3. Організатор/Виконавець Акції торгівельного маркетингу та його довірені особи не беруть на себе відповідальність за будь-які суперечки щодо Подарунків Акції торгівельного маркетингу. Організатор/Виконавець Акції торгівельного маркетингу та його довірені особи не вступають у будь-які суперечки з приводу визнання будь-яких осіб Учасниками Акції і визначення прав на отримання відповідних Подарунків. Організатор/Виконавець Акції та його довірені особи не несуть відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках. 

 

7.4. Організатор/Виконавець Акції не несе відповідальності за використання відповідних Подарунків Акції торгівельного маркетингу після отримання їх Учасниками Акції торгівельного маркетингу . 

 

8. Інші умови. 

8.1. Учасник Акції діє особисто, від свого імені, добровільно і самостійно. Учасник Акції бере на себе всі ризики відповідальності і наслідків, пов'язаних з можливою участю в Акції та отриманням подарунків.

8.2. Беручи участь в Акції, Учасник Акції тим самим підтверджує факт ознайомлення з даними Правилами Акції і дає свою повну та безумовну згоду з ними. Порушення Учасником Акції цих Правил або відмова Учасника Акції від належного виконання цих правил (в т. ч. від дотримання порядку та терміну проведення Акції торгівельного маркетингу та/або отримання Подарунків та ін.) вважається відмовою Учасника від участі в Акції та отримання Подарунку. При цьому така особа не має права на одержання від Організатора/Виконавця Акції торгівельного маркетингу будь-якої компенсації.

8.3. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення Правил, і/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором/Виконавцем Акції відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора/Виконавця Акції є остаточним і оскарженню не підлягає.