Наша Ряба – одна з улюблених торгових марок українців*
Використання новітніх технологій, дотримання всіх санітарно-гігієнічних норм під час виробництва та фасування, оперативна доставка курятини вже давно зробило ТМ «Наша Ряба» одним із лідерів серед українських брендів
*Дані дослідження
За даними виконаного на замовлення ПрАТ «МХП» дослідження на тему «Бренд-трекінг в категорії сирого мʼяса», проведеного 01-18.03.2025 року, понад 40% опитаних споживачів називають бренд «Наша Ряба» серед улюблених марок.
Дані відображають частку тих учасників, які згадали бренд «Наша Ряба» на питання «Яка з марок – Ваша НАЙБІЛЬШ УЛЮБЛЕНА?». Вибіркову сукупність склали 1000 учасників інтерв’ю, котрі є покупцями охолодженої курятини (купували курятину хоча б один раз за останні 30 днів перед участю в опитуванні). Географія та цільова аудиторія дослідження: міське доросле населення 18-60 років, яке проживає у містах з населенням від 50 тис. У вибірку було включено респондентів, що проживали на момент дослідження на неокупованих територіях України.
Дослідження реалізоване ТОВ «КАНТАР УКРАЇНА», на основі проведення опитування респондентів у вигляді онлайн інтерв’ю.
Деталі
Деталі
Iсторія «Наша Ряба»
2002
рік
Поява бренду
На полицях українських магазинів вперше з’явилася охолоджена курятина під брендом «Наша Ряба». Раніше більшість споживачів купували лише заморожене м’ясо.
2003-2005
Стаємо ближчими
В Україні починає відкриватися мережа фірмових магазинів «Наша Ряба».